אחזקת מבנים במרכז

תוכן עניינים

מגמות אחזקת מבנים במרכז

הבנייה למגורים בישראל מתפתחת יותר ויותר לגובה. בניינים חדשים באזורים ותיקים ושכונות חדשות שלמות באזורים חדשים מקבלים אישורים לבניית מגדלי מגורים. היחס של אישורי הבניה של יחידות דיור בבניינים גבוהים מתוך כלל התחלות הבנייה הולך וגדל. מגמה זו צפויה להימשך וניכר כי שני שליש מתוך כלל יחידות הדיור שיבנו בעשור הקרוב תהיינה בבניינים גבוהים. כמחצית מתוכם – 

בניינים בני 10 קומות ומעלה הם בניינים המחייבים מערכות הנדסיות מורכבות יחסית, הם כוללים יחידות דיור מרובות. משכך, הם נזקקים לשירותי חברת ניהול ואחזקה

ניהול ואחזקת מבנים תל אביב

הבניה לגובה בולטת במיוחד באזור תל אביב ובאזור המרכז כולו, אזורים אלו מובילים מגמה זו.

אך, ישנה גם התפשטות של הבנייה לגובה אל שאר רחבי הארץ בבנייה חדשה בכלל ובמתחמי "פינוי בינוי" בפרט. תל אביב בולטת מאוד בבנייה מסיבית לגובה של בניינים רבי קומות המשמשים למשרדים ולמגורים בשילוב עם שטחי מסחר גדולים. מגמה זאת מעלה צורך גבוה לחברות ניהול ואחזקת מבנים בתל אביב. כאלו אשר בעלות ניסיון, ידע ויכולת להתמודד עם ניהול ואחזקת מגדלי מגורים ומשרדים.

אחזקת מבנים במרכז ובמיוחד מגדלי מגורים ומשרדים דורשים מומחיות גבוהה מאוד וצוות מקצועי ומקצועני. בעלי ודיירי הנכסים – דירות / משרדים / שטחי המסחר אינם מסוגלים לטפל בכל היבטי ואתגרי הניהול והאחזקה. לכן, הם חייבים לשכור שירותי חברת אחזקת מבנים במרכז הארץ שמסוגלת לטפל בכל המורכבות והאתגרים בצורה מקצועית ואיכותית. חברת הניהול תדע לבנות את הצוות עובדים היעיל והאפקטיבי לניהול המבנה, תאתר את בעלי המקצוע הנדרשים לכל מה שיידרש ובנוסף תדע לנהל את הבניין כלכלית, מקצועית ואיכותית.

אחזקת מבנים במרכז

שירותים קיימים:

חברת אחזקת מבנים במרכז תשים דגש רב עוד לפני תחילת פעולתה השוטפת בבניין על מיפוי מערכות ותשתיות בבניין, מיפוי צרכי הדיירים והשוכרים ,בניית תוכנית אחזקה, תוכנית עבודה, נהלים ותהליכי עבודה המתאימים לשניהם. ניהול ואחזקת המבנים תכלול את מגוון השירותים הבאים:

  • אחזקת בניין שוטפת – כלל הפעולות שיש לעשות באופן בסיסי ושגרתי לעיתים יומיומי על מנת לשמור על איכות החיים בבניין. למשל ניקיון, פינוי אשפה, גינון, החלפת גופי תאורה, הדברה.
  • שירותי אבטחה לבניין – איוש עמדת שמירה קבועה בבניין הכוללת מעקב אחר מצלמות טלויזיה במעגל סגור, קבלת אורחים ופתיחת חניון, ביצוע סריקות שוטפות לאיתור בעיות ולמניעת פריצות.
  • אחזקת מערכות ותשתיות – ביצוע תוכנית אחזקה תקופתית לצורך שמירה על תקינות המערכות בבניין ומניעת בלאי מיותר בהן. התוכנית כוללת ביקורות וטיפולים בהתאם לפרק הזמן המומלץ על ידי היצרן והפרקטיקה הנהוגה על פי הניסיון. הכוונה היא לכל מערכות הבניין לרבות מעליות, מערכות מים, כיבוי אש, חשמל, גנרטור, מיזוג אויר, מערכות אשפה. 
  • אחזקת תקלות שבר – טיפול ותיקון תקלות נקודתיות הנובעות מכשל או בלאי של מערכות בבניין. לדוגמא תיקון בעיית אינסטלציה, תיקון תקלת חשמל, החלפת רכיב במעלית. לרוב מדובר במקרים לא מתוכננים עקב נזק שנגרם בבניין המצריך טיפול מידי ולעיתים יש נזק שניתן לתקן אותו בפחות לחץ, במקרה הנ׳׳ל אפשר לתכנן באופן מסודר פעילות השבתת שירות בבניין ותיקון הרכיב התקול בו.
  • שירותים מיוחדים – בחלק מהבניינים, ישנם פעולות אחזקת בניינים נוספות הנובעות מצרכים ספציפיים במרחבים הציבורי בבניין למשל-  אחזקה של חדר הכושר, ניהול מועדון הדיירים, שירותי הבריכה הכוללים מפעיל בריכה ומציל. 
  • ביקורות מערכות וטיפולי חובה– ניהול ואחזקת מבנים דורש ביצוע של מספר ביקורות וטיפולי חובה על פי התקנים שפורסמו כמחייבים. למשל ניקוי וחיטוי מאגרי מים, מגוון ביקורות כיבוי אש.
  • מוקד שירות לקוחות – יש להעמיד לשימוש הדיירים מוקד לפניה שוטפת בכל ענין ותקלה. ערוצי התקשורת החשובים כיום הם וואטסאפ ושיחה. יש לפרסם לדיירים את האמצעים השונים בהם הם יכולים לעשות שימוש. זאת על מנת לקבל מענה בזמני הערנות והן במקרי חירום 24/7 – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כולל שבת וחג.

אחזקת מבנים בתל אביב הופכת להיות פופולארית יותר משנה לשנה

בשנים האחרונות אנו עדים לזינוק בהיקף הבניה בתל אביב. מספר התחלות הבניה בתל אביב גודל ושובר שיאים בשנים האחרונות, הסיבות העיקריות לכך הן: התרי בניה שהוצאו למגדלי מגורים חדשים בעלי כמות יחידות דיור גבוה מאוד, פרויקט פינוי בינוי בהיקף גדול של יחידות דיור ופרויקטים ייחודיים כגון מעונות באוניברסיטת תל אביב.  

תל אביב הידועה כעיר ללא הפסקה היא גם עיר ללא הפסקות בבניה. תל אביב מזוהה בתור עיר הבילויים המובילה בישראל, העיר לא מפסיקה להיבנות לגובה ואף קיימים בה מספר רב של מגדלי מגורים גבוהים במיוחד. תל אביב ידועה כעיר בעלת שוכרי דירות רבים המגיעים להתגורר בה, חלקם אף לתקופות זמן קצרות יחסית למטרות עבודה, לימודים ובילוי. העובדה שישנה כמות גדולה יחסית של שוכרים בבניינים גורמת למקרים רבים בהם הדיירים לא מעורבים מספיק או לא מבינים את מגוון השירותים להם הם זכאים מחברות אחזקת מבנים בתל אביב שפועלות בבניינים רבים בעיר. מכיוון שהדיירים לא מכירים אז הם גם לא יודעים עד כמה המצב יכול להשתפר לטובתם. 

מהם היתרונות בשירותי אחזקת בניינים בתל אביב?

העובדה שתושבים רבים בתל אביב הינם שוכרים יוצרת פחות התעניינות שלהם בהתנהלות השוטפת בבניין ויש להם פחות נכונות להיות בועד הבית ולבצע בעצמם שירותי אחזקה. הדרך הנכונה לשנות את המצב היא ליצור קשר עם חברת ניהול בניינים. ויגרופ תשמח להציע לועדי בתים שירותי ניהול ואחזקה בתל אביב.

חברת אחזקת מבנים בתל אביב תדאג לטפל ולפתור באופן שוטף את כל הנושאים הבעייתיים בבניין. למשל, ויגרופ תדאג לגביית מיסי ועד מכל הדיירים ותפעל בהליכים הנכונים למצות את הדין עם חייבים, תדאג לסטנדרט שירות ואחזקה גבוהים מבחינת ניקיון, תאורה ותקינות מערכות. חברת אחזקת מבנים בתל אביב גם תדאג לביצוע כל הביקורות והמחויבויות על פי התקנים והסטנדרטים הנהוגים בשוק.

מחירי הדירות ושכירויות בתל אביב גבוהים ביחס לאזורים אחרים בארץ, דבר שמחייב לשמור גם על סטנדרט שירות גבוה. חברת אחזקת מבנים בתל אביב תוכל לספק סטנדרט גבוה ולהבטיח לבעלי הדירות לשמור על ערך הדירות ואף להשביח אותו ביחס לסביבה. 

אין ספק שבניין מנוהל היטב על ידי חברת אחזקת מבנים בתל אביב יעשה את ההבדל וישפיע על שביעות הרצון מהדירה וסביבתה. בנוסף, יאפשר לבעל הדירה להשביח את ערך הדירה ולגבות יותר דמי שכירות עבורה.

אחזקת מבנים בתל אביב במחירים הוגנים

למה לבחור בנו?

ויגרופ שואפת תמיד לייצר איכות חיים גבוהה לדיירים וראש שקט לועד הבית במגדלי מגורים ומשרדים בתל אביב על מנת לאפשר להם להנות מפירות הנכס ולהשביח את ערכו.

יש הרבה סיבות לבחור בויגרופ ואנו נשמח שתיצרו איתנו קשר על מנת שניתן לכם הצעת מחיר ללא התחייבות. להלן הסיבות העיקריות למה כדאי לכם לפנות אלינו:

  • מחויבות לניהול ואחזקת המבנים לשביעות רצונכם המלאה באווירה של שותפות הדדית ועשיה. זאת תוך שיתוף פעולה מלא למען יצירת איכות חיים בראש שקט
  • ניסיון רב בניהול ואחזקת מבנים במקצועיות ויסודיות בכל תחומי הפעילות תוך עמידה במחויבויות ובתקנים לניהול ואחזקת בניינים, על מנת להבטיח לכם שקט ואיכות חיים.
  • אצלנו תקבלו מחירים הוגנים עם איכות עבודה גבוהה בתמורה ועמידה בכל ההתחייבויות שלקחנו על עצמנו עפ"י מפרט מסודר וברור. אנו לא פועלים כמו חברות אחזקת מבנים בתל אביב אחרות שנוהגות לתת מחיר זול ובתמורה אתם מקבלים שירות ותמיכה ירודים ובעצם אתם מפספסים את היתרונות של חברת ניהול ואחזקת מבנים איכותית.
  • כל השירותים יסופקו לכם דרך חברה אחת, דבר שייתן לכם ראש שקט ולא תצטרכו לדאוג ולהתעסק בנפרד עם גורמים שונים ולשלם להם בנפרד. חברת אחזק בתל אביב עושה את האינטגרציה לכל השירותים ותהיה לכם כתובת אחת לפנות אליה במקרה הצורך.
  • אנו זמינים עבורכם 24/7 ובמיוחד עבור תקלות קריטיות בכל שעות היום והלילה. יש לנו מוקד שירות שפועל 24/7 על מנת לתת מענה מיטבי ומהיר לכל פניה, תקלה או בעיה שמתעוררת בבניין בהתאם לדחיפותה.
  • אנו נוהגים בשקיפות מלאה ודוגלים ביחס אישי, הנהלת החברה נוכחת בשטח ומכירה אישית את אנשי הועד, נציגי החברה משתתפים באופן קבוע בישיבות הועד. אנו מפיצים דיווחי סטטוס באופן שוטף על מנת על מנת לשמור את הדיירים והועד מעודכנים וכן על מנת לשתף אותם בקבלת החלטות בהתאם לצורך.

מהי הדרך לבחירת חברת אחזקת מבנים במרכז

בעלי ודיירי מגדלי דירות ומשרדים המחפשים חברת אחזקת מבנים במרכז מוזמנים לפנות לויגרופ באמצעות אתר זה ללא כל התחייבות ולקבל הצעת מחיר מלאה לניהול ואחזקת מבנים. ויגרופ נוהגת לבנות הצעת מחיר מלאה הכוללת חלוקת אחריות מלאה למשימות אחזקת מבנים השונות וכן פירוט עלויות לשירותי ניהול ואחזקת מבנים. ויגרופ נוהגת בהוגנות ומקצועיות. לכן, ההצעה תהיה מפורטת וכוללת את כל המרכיבים הנדרשים על מנת להבטיח לכם שביעות רצון וראש שקט, אין אצלנו מרכיבים נסתרים או תשלום כולל שבסוף מסתבר כלא מספק. 

נא השאירו לנו פרטים בצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם הצעת מחיר לאחזקת בניין הכולל שירות איכותי ומקצועי של אחזקת מבנים במרכז הארץ.

לקוחות מספרים

קבלו מדריך במתנה לועדי בתים לניהול הבניין בראש שקט

דילוג לתוכן