ניהול מגדלי יוקרה

מהו ניהול מגדלי יוקרה

ניהול מגדלי יוקרה הינו תחום ממוקד וייחודי בתוך סל המוצרים של חברת ניהול ואחזקת מבנים. ניהול מגדלי יוקרה דורש לעסוק בכל תחומי הניהול ואחזקת מבנים תוך הרחבת סל השירותים בהתאם לצרכי הלקוח, למשל לתת שירות פרטי בתוך הדירות. בניהול מגדלי יוקרה מדובר על סל שירותים רחב ביותר שמכיל את כל מה שהדיירים מבקשים ומוכנים לשלם עליו. רמת האיכות, הזמינות והמקצועיות צריכה להיות מהגבוהות בשוק. חברת ויגרופ ניהול ואחזקת מבנים בעלת ידע וניסיון בתחומי ניהול ואחזקה ותשמח לתפור לכם חבילת שירותים המתאימה לכל הצרכים שלכם וזאת במחיר תחרותי והוגן.

תוכן עניינים

ניהול ואחזקת מגדלי יוקרה

מגדלי יוקרה כשמם, הינם מגדלי מגורים יוקרתיים הן במחיר עלות הנכסים והן ברמת הדרישות והצרכים של הדיירים בהם. דיירי מגדלי יוקרה הינם בעלי רף גבוה של ציפיות מחברת הניהול שהיא תמלא עבורם את כל מבוקשם. חברת ניהול מגדלי יוקרה נדרשת להקצות את כל המשאבים הנדרשים עבור מתן מענה לציפיות הללו ולבצע זאת בצורה מתוכננת מראש, שירותית, איכותית ומקצועית המבוססת על הידע והניסיון של החברה. לאור זאת חברת ניהול מגדלי יוקרה צריכה לפעול בצורה חלקה ולהיות מיומנת במתן השירותים, תוך גילוי גמישות ופתיחות לשנות ולשפר כל הזמן מפני שרף הדרישות עולה כל הזמן.

אחזקת מגדלי יוקרה דורשת מתן אחריות וסמכות נרחבת לחברת ניהול מגדלי יוקרה על מנת שתבצע עבור הדיירים את כל השירותים הנדרשים על הצד הטוב יותר. באופן טבעי במגדלים אלו ישנה תלות גבוהה בצוות חברת הניהול והאחזקה היות ומרבית הדיירים עסוקים מאוד. לצורך כך חלק מהעלויות יושקעו באנשי מפתח כגון מנהל בניין ואיש אחזקה שיעבדו באופן קבוע עבור הדיירים בבניין, עליהם לתת מענה מידי לכל הצרכים ולהיות הכתובת לכל ענין.

חברת ניהול מגדלי יוקרה נדרשת לבצע אחזקה מקצועית לכל המערכות והתשתיות בבניין, להפעיל צוות שלם של שומרים, גננים, מנקים על פי רמת השירות שנקבעה. להזמין אנשי מקצוע וחברות שנותנות שירות על מנת לשמור על תקינות, בטיחות ותפקוד המבנה. לבצע מעקב צמוד אחר ניצול תקציב ניהול ואחזקת הבניין אל מול תוכנית העבודה המאושרת. יש להקפיד לדווח ולשתף את ועד הדיירים בכל הפעילויות בבניין ולהפיץ דו"חות סטטוס ומידע רלוונטי.  

אחזקת הבניין צריכה לשים דגש רב על תקינות וכשירות מלאה של כל המערכות והתשתיות בבניין. הדרך לכך היא ביצוע אחזקה מונעת מיטבית ותיקון תקלות תוך זמן מהיר על ידי הפעלת הסכמי שירות עם ספקים ובעלי מקצוע רלוונטיים בעת הצורך. כל המערכות בבניין צריכות לפעול כשורה על מנת לייצר איכות חיים בבניין. חברת ניהול ואחזקת מבנים מקצועית תדאג לכך ואף תאפשר לדיירים ליהנות מהשירותים המיוחדים בבניין כגון חדר כושר, בריכה ואירוח בשטחים ציבוריים.

ניהול מגדלי יוקרה חדר כושר

ויגרופ - תכולת שירותי החברה

חברת ניהול מגדלי יוקרה נדרשת לשים דגש רב עוד לפני תחילת פעולתה במגדל על מיפוי מערכות ותשתיות בבניין, מיפוי נותני שירותים כיום, מיפוי הצרכים השוטפים והמיוחדים של דיירי המגדל, בניית תוכנית אחזקה שוטפת, בניית תוכנית נהלים ותהליכי עבודה המותאמים ספציפית למגדל. 

 

ניהול ואחזקת המגדל תכלול את מגוון השירותים הבאים:

  • אחזקת מגדל שוטפת – כלל פעולות האחזקה שיש לעשות באופן בסיסי ויומיומי להבטחת תקינות ותפקוד מלא של המערכות והתשתיות השונות בבניין כגון: ניקיון, אשפה, גינון, חשמל, מים ובקרת גישה.
  • אבטחה ושומר 24/7  – איוש צוות שמירה לכל שעות היום והלילה אשר מאיישים עמדת שמירה מצוידת במצלמות טלוויזיה במעגל סגור. עליהם לפעול על פי נהלי אבטחה מדויקים אודות אופן ההתנהלות במגדל בנוגע לאורחים, הסדרי חניה, ביצוע סריקות, כניסת בעלי מקצוע, הובלות ושיפוצים.
  • אחזקה מונעת תקלות – יישום תוכנית אחזקה תקופתית למערכות ותשתיות במגדל לצורך שמירה על כשירות, תקינות, מניעת בלאי ובזבוז אנרגיה כגון חשמל. כחלק מהתוכנית יוגדרו ביקורות וטיפולים עפ"י המלצת יצרן, התקנים בתחום והפרקטיקה הנהוגה. 
  • אחזקת תקלות שבר – תיקון תקלות לא מתוכננות הנובעות מכשל או בלאי של מערכות בבניין. לדוגמא: פריצת מים מהמערכת, תקלת חשמל חמורה, תקלה ברכיב כלשהו. תקלות אלו דורשות בד"כ טיפול מידי בהתאם לחומרתן.
  • שירותים מיוחדים – במגדל יוקרה ישנם בדרך כלל תשתיות יוקרתיות הדורשות טיפול מיוחד למשל : מזרקות מים, בריכות שיחה, מתחמי סאונה וספא, חדר הכושר, מתקני ספורט ומועדון דיירים. 
  • מוקד שירות לקוחות 24/7 – יש להעמיד לרשות דיירי המגדל מוקד בכל שעות היממה אודות נושאים ציבוריים או פרטיים. יש לאפשר פניה בכל אמצעי התקשורת הנפוצים והמתקדמים כיום כולל וואטסאפ.

אבטחת מגדלי יוקרה

דיירי מגדלי יוקרה מצפים לקבל תמורה הולמת עבור כספם. מדובר על אנשים בעלי יכולת כספית שרוצים לחיות ברמת איכות חיים גבוה ואף מוכנים לשלם על כך. הם מצפים שמקום המגורים שלהם יהיה מאובטח בהתאם באמצעים מתקדמים, זאת על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל הופעה הולמת וייצוגית שידאג לביטחונם וייתן להם לחיות בשלווה ובראש שקט. ישנה חשיבות גדולה לאייש את השומרים בהתאם לדרישות שנתפרו כיאה למגדל יוקרה. השומרים הינם גם הקו הראשון לתת מענה בעת חירום לכל בעיה במגדל וכן יכולים לסייע לדיירים הנמצאים במצוקה כלשהי.

חברת ניהול ואחזקת מבנים צריכה לשים ראשית דגש על אבטחת מגדל היוקרה 24 שעות ביממה. כל הכניסות לבניין צריכות להיות סגורות עם מערכת בקרת כניסה, מערכות אזעקה ומצלמות לזיהוי תנועה חשודה. עמדת השומר צריכה להיות מאוישת וערנית לגבי התנהגות חריגה במגדל היוקרה, להקפיד לבדוק כניסה רק של מורשים בלבד ובמיוחד אורחים שקיבלו אישור. באופן טבעי החניון במגדל יוקרה מכיל רכבי יוקרה ודורש אבטחה מוגברת הכוללת סיור בכל השטחים הציבוריים הרגישים במגדל היוקרה, במטרה להשגיח מקרוב על הנעשה בהם. הדיירים צרכים ליהנות מתחושת בטחון מלאה שעושים בשבילם את המקסימום.

עיצוב מגדלי יוקרה

הנראות במגדלי יוקרה הינה חשובה ביותר ונדרש לשים עליה דגש. יזם או קבלן שבונה מגדל יוקרה שם על זה דגש במקור. אך, יש לדאוג כל הזמן לרענן ולשפר את הנראות על מנת שתיראה יוקרתית. היוקרה מתחילה עוד מחוץ לבניין ויש לדאוג לתאורה וצמחיה בהתאם. בנוסף לכך יש לשקול הוספת חפצי אומנות כגון תערוכת ציורים משתנה או כל דבר אחר שייצור שוני וידגיש יוקרה בעיני המתבונן. הלובי צריך להיות מעוצב באופן מרשים וזה דבר שמשביח את ערך הנכס.

לובי ושטחים ציבוריים גדולים מאפשר יותר מגוון אפשרויות לעיצוב. ניתן להוסיף פינות ישיבה לצורך ניצול חכם של חללים פנויים, זה גם שימושי וגם משרה אוירה ביתית יוקרתית. העיצוב של הבניין בסופו של דבר מעיד על אופי דייריו ולכן יש לשים דגש על כך דגש. ניתן להוסיף בעיצוב מראות, פרטי אומנות ותמונות שמעצימות את האווירה, ככל שיותר גדול ומרשים כך טוב יותר. אלמנטים של עיצוב אפילו הנועזים שביניהם יתקבלו בברכה וימשכו תשומת לב אשר תיצור את האפקט הרצוי.

צמחיה הינו דבר קריטי לשידור יוקרה. יש לשים דגש על גינה חיצונית מטופחת ומרשימה מבחינת העיצוב והתכולה שלה, בתוך השטחים הציבוריים במגדל היוקרה יש להקפיד על הוספת צמחיה מרשימה הן טבעית והן מלאכותית בהתאם למגבלות ולהיקף ההשקעה. יש לשקול מראש ולתכנן את הגינה והצמחייה באופן שיאפשר אחזקה נוחה וגישה מלאה לטיפול וטיפוח הגינה.

שירותים מיוחדים למגדלי יוקרה

ניהול ואחזקת מגדלי יוקרה דורש עמידה בדרישות ומשימות מורכבות יותר מניהול ואחזקת מבנים רגילים. מגדלי יוקרה הינם בעלי שונות ממגדלי משרדים ולכן דורשים מגוון רחב יותר של שירותים מיוחדים. ויגרופ חברת ניהול מבנים תספק את כל צרכי הדיירים על ידי איוש צוות מקצועי בעל תודעת שירות גבוהה מאוד, ראש פתוח וגמישות מחשבתית על מנת לתת מענה מיטבי לדרישות המשתנות מעת לעת. צוות המגדל יהיה מצויד בטכנולוגיות ובאפליקציות המתקדמות ביותר ויפעל תוך יישום נהלים ומדיניות לביצוע איכותי עם שיפור מתמיד, זאת תוך נכונות ופתיחות להקשיב ולשפר למען שביעות רצונם של הדיירים.

במסגרת ניהול מגדלי יוקרה ניתן להציע מגוון שירותים מיוחדים כגון:

  • כל סוגי השירותים הנדרשים לדירות הפרטיות כגון: הזמנת הנדימן, בעלי מקצוע, תיקוני מכשירי חשמל, שיפוץ וביצוע שינויים בדירה, ניקיון, גינון ועוד. זאת תוך מתן מענה של מוקד שירות ייעודי לכך.
  • שירות מלא לדיירים שאינם שוהים בדירה בתקופות מסויימות על כל מה שנדרש בהתאם.
  • שירותים מקצועיים לדיירים כגון ניקוי יבש וכביסה, הזמנת שירותי עיסוי, עיצוב שיער וקוסמטיקה, הזמנת מקומות למסעדות ומופעים.
  • שירותי עזרה אישית כגון העלאת קניות מהרכב, הזמנת הסעה ומוניות, הזמנת פרחים, קבלת דואר רשום וחבילות.
  • אחזקה שוטפת של תשתיות פרטיות בדירות יוקרה כגון בריכות, חדרי סאונה וספא וחדרי כושר.  
  • אנו גמישים לתת מענה לכל שירות שנידרש.

לקוחות מספרים

קבלו מדריך במתנה לועדי בתים לניהול הבניין בראש שקט

דילוג לתוכן